• ساهم بإبقاء خدماتنا مجانية من خلال نشر التطبيق والموقع على مواقع التواصل وبين الاصدقاء

ID : 221038

تويوتا هاي اس بالسائق للايجار01067393606

الاتصال لمعرفة السعر

وصف

النوع : خدمات
الحالة : جديد
الموقع الالكتروني www : عرض الموقع
موقع الإعلان : عمارات العبور صلاح سالم

في 2024، ميراج بتقدم مجموعة متنوعة من السيارات للإيجار اليومي لتلبية كل الاحتياجات والميزانيات، من السيارات الاقتصادية للتنقلات اليومية السريعة إلى السيارات الفاخرة للمناسبات الخاصة. الشركة عارفة كويس إزاي الزيادة في أسعار الدولار ممكن تأثر على تكلفة الإيجار، وعلشان كده بتحاول تقدم عروض وتخفيضات تساعد على تخفيف العبء عن عملائها.


ميراج بتضمن كمان أن كل سياراتها محافظ عليها كويس وجاهزة للطريق، بمعنى إنك مش هتحتاج تقلق بخصوص الأمان أو الراحة أثناء تنقلاتك. وبالإضافة لكده، خدمة العملاء عندهم ممتازة ودايمًا موجودين عشان يساعدوك تلاقي الخيار الأنسب لاحتياجاتك ويجاوبوا على كل استفساراتك.


حتى مع زيادة الدولار، ميراج بتوفر خيارات تأجير مرنة تساعدك تظبط ميزانيتك بشكل يناسبك. يعني سواء كنت محتاج سيارة ليوم واحد بس أو لمدة أطول، هتلاقي عندهم العرض اللي يناسبك. 


في النهاية، اختيارك لميراج لتأجير سيارة يومي في 2024 هو قرار ذكي يوفرلك التوازن المثالي بين الجودة والسعر، حتى في ظل الظروف الاقتصادية الحالية.

------------------------------

عزيزي المستخدم

 إن مشاركة اعلانك على مواقع التواصل والرد على رسائل المهتمن بالشراء يزيد عدد المشاهدات لإعلانك وبالتالي يزيد من فرص البيع 

تابع صفحتنا على الفيسبوك

 

فيديو

نصائح عامة

حدد مكانًا آمنًا لمقابلة البائع
تجنب المعاملات النقدية
احذر من العروض غير الواقعية

اعلانات مميزة

اضيف حديثاً

تطبيق سوق الاعلانات

تطبيق إعلانات مبوبة مجانية ،السوق الأول و الحل الأمثل للبيع والشراء السريع والمباشر من البائع وبدون عمولة

  • Android App
اعلى